Náplň práce:
Zajišťování bezpečného a zabezpečeného prostředí pro zaměstnance, hosty, rezidenty a návštěvníky hotelu.
Znalost a implementace bezpečnostních a požárních předpisů, standardů a interních směrnic odpovídajících místním podmínkám.
Provádění hodnocení rizik a zranitelnosti objektu, sledování změn a aktualizace bezpečnostních opatření.
Spolupráce na tvorbě a testování evakuačních a krizových plánů včetně požární bezpečnosti.
Organizace a provádění školení v oblasti bezpečnosti pro nové i stávající zaměstnance.
Aktivní reakce na mimořádné a krizové situace.
Požadujeme:
Preferované vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský titul).
Minimálně 2-3 roky praxe v oblasti řízení bezpečnosti, ideálně v hotelovém prostředí.
Zkušenost z vedoucí pozice ve složkách bezpečnostního systému ČR nebo v oblasti obecné bezpečnosti.
Zkušenosti s vedením týmu.
Znalosti první pomoci, protipožární ochrany a řízení davu.
Schopnost zvládat krizové situace a adekvátně na ně reagovat.
Komunikativní znalost anglického jazyka.
Řidičský průkaz skupiny B.