Vložit inzerát

Workplace Experience Support

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail: barbora.husakova@sodexo.com

Co Vás čeká:

" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera.
" Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení.
" Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků).
" Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.).
" Vedení agendy skladů.
" Komunikace s klientem a dodavateli.
" Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně).
" Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.


Co by Vám nemělo chybět:

" SŠ vzdělání.
" Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší.
" Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point).
" Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)
" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.


Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria

Lokalita: 11000, Praha

Jméno: Sodexo strategic clients s.r.o

Vidělo: 4 lidí

Mzda: 38 000 Kč

Kontaktovat inzerenta