Hledáme zkušeného a motivovaného Account Managera, který bude zodpovědný za správu a rozvoj
vztahů s našimi stávajícími firemními zákazníky. Tato pozice je klíčová pro zajištění růstu, spokojenosti
zákazníků a dlouhodobé spolupráce. Práce vyžaduje každodenní komunikaci se zákazníky v anglickém
jazyce, porozumění jejich potřebám a návrh vhodných řešení.
Hlavní pracovní činnosti
• Zodpovědnost za prodlužování smluv a identifikaci příležitostí k rozšíření spolupráce (upsell, cross-sell)
• Úzká spolupráce s kolegy z oddělení péče o zákazníky pro zajištění spokojenosti a aktivního využívání
našich služeb
• Příprava a realizace strategických plánů pro jednotlivé zákazníky s cílem udržet a rozvíjet obchodní
vztahy
• Práce s interními systémy CRM (např. Hubspot, Zendesk) – aktualizace údajů o zákaznících, správa
obchodního pipeline a reportování výsledků
• Spolupráce s dalšími odděleními ve firmě (marketing, produkt, technická podpora) na řešení zpětné
vazby od zákazníků a zlepšování služeb
• Sledování trendů na trhu, konkurence a potřeb zákazníků, a poskytování doporučení pro další obchodní
rozvoj
Požadavky na uchazeče:
• Minimálně SŠ vzdělání (ideálně v oblasti obchodu, marketingu nebo IT)
• Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 5 let
• Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
• Znalost práce s počítačem, zkušenost s CRM systémy výhodou
• Aktivní znalost angličtiny slovem i písmem (C1 - každodenní komunikace v angličtině)
• Zodpovědný přístup k práci, schopnost samostatně plánovat a řídit čas
• Nutná ochota pracovat z místa výkonu práce v Praze (nelze vykonávat na dálku)
Zaměstnanecké výhody:7) 25 dní dovolené, Sick days, volunteering days, občerstvení na pracovišti, Multisport karta, podpora
sportovních aktivit, společné teambuilding.