Vyhrazeno pro OZP.
Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu/kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou.
Jaká bude tvá pracovní náplň
-Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat
-Představení společnosti - informativní hovor
-Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů.
-Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme tě)
-Příprava a zpracování obchodních nabídek
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
-Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty
-Vynikající telefonické komunikační dovednosti
-Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
-Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací
-Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
-Zvládat různorodé situace s úsměvem
Co ti můžeme nabídnout
-Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době
-Pracovní dobu pouze 5 hodin
-Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
-Teambuildingové akce
-Dovolená 25 dní