z:14.8.2025
Asistent obchodního oddělení
Čemu se budete věnovat:
Budete zákazníkům pomáhat při výběru z široké nabídky našich služeb. Budete hodně volat a komunikovat.
Nejsme klasické callcentrum, ale telefonování bude výraznou součástí vaší práce. Naši klienti jsou zvyklí, že šetříme jejich čas a jejich potřeby řešíme telefonicky a on-line bez nutnosti návštěvy pobočky.
Budete zpracovávat smlouvy, podklady, karty klientů a doklady. Budete zodpovídat za správnost údajů klientů, smluv a účetních dokladů.
Budete první, komu klienta zavolá, pokud bude mít problém. Důležité je umět klientovi naslouchat, zjistit příčinu jeho problému a navrhnout řešení. Technické oddělení bude vaší pravou rukou.
Praxe ani technická znalost není nutná. Na začátku dostanete školitele, který vám všechno vysvětlí od začátku a dále pracujete v týmu, který je vám oporou.
Jaké zkušenosti uplatníte:
Náš systém vás naučíme používat, ale potřebujete umět MS Word, MS Excel. Velkou výhodou je znalost účetního systému Pohoda.
Na co se můžete v naší firmě těšit:
Malý a stabilní tým, úzká spolupráce s vedením a možnost podílet se na rozvoji firmy.
Práce na kratší úvazek
Nástupní plat 17 000 Kč.
Stravenky 100 Kč hrazené v plné výši.
Co vás dále čeká:
V případě, že Vás pracovní nabídka oslovila a máte zájem se zúčastnit výběrového řízení, zašlete prosím odpověď na emailovou adresu doplněnou o tyto náležitosti:
Pošlete nám životopis na e-mail novotna@nasnetgroup.cz.
S uchazeči se telefonicky spojíme a upřesníme si detaily, s vybranými uchazeči se potkáme na osobním pohovoru.
Nástup je možný v září, případně dle dohody.