Vložit inzerát

referent/ka správy příjmů

První kontakt e-mailem.

Náplň práce:
Činnosti spojené s oblastí výkonu správy příjmů, tj. zejména:
- provádění bezhotovostních a pokladních operací za účelem výběru a odvodu finančních prostředků
- účtování o zálohových platbách za ukončené období a vyměřování případných přeplatků a nedoplatků
- odpis nedoplatků
- vedení evidence zásob příkazových bloků
Činnosti v oblasti evidence a správy platebních povinností, jejichž ukladatelem není orgán Celní správy ČR, tj. zejména:
- evidence registru subjektů a příjemců agendy dělené správy
- zajišťování distribuce a vyúčtování příkazových bloků včetně jejich likvidace
- evidence, příjem a kontrola předpisů platebních povinností od ukladatelů
- zpracování vyrozumění o nedoplatku
- správa převodů příjemcům
Požadavky:
- vyšší odborné nebo úplné střední vzdělání s maturitou
- trestní bezúhonnost
- znalost práce na PC- MS Office, Outlook, internet
- pečlivost, pozornost, samostatnost
- časová flexibilita
- řidičský průkaz skupiny B výhodou

Zaměstnanecké výhody:
- po zapracování možnost přiznání osobního příplatku
- výkonnostní / cílové odměny
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna
- příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál)
- osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.)
- u vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby
- po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP)
- po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti
- dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních)
- Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz)
- interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.)

Lokalita: 60200, Brno-město

Jméno: Generální ředitelství cel

Telefon:

Vidělo: 1 lidí

Mzda: 30 620 Kč

Kontaktovat inzerenta